BCBGMaxAzria dress

10:42 marcela cierkosz 10 Comments

       Niesamowicie mnie cieszy odkrycie nowej marki BCBGMaxAzria. Wcześniej o niej nie słyszałam, a szkoda, bo sukienka, którą mam na sobie na zdjęciach to najprzyjemniejsza i najwygodniejsza rzecz jaką miałam okazję nosić, dotykać. Sukienkę dostałam od koleżanki, która znalazła ją aż w Vietnamie. Światowo! Pokazałam też pierwszy raz gołe nogi, bo... w Kopenhadze mamy dzisiaj pierwszy ciepły dzień (21 stopni). Żeby nas za bardzo nie rozpieszczać jutro będzie padać. Pogoda w Dani jest naprawdę szalona.










BCBGMAXAZRIA DRESS
RAYBAN SUNGLASSES
ZARA HEELS

10 komentarzy:

  1. Megaa sukienka! :)
    Klikniesz. Kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonała figura, sukienka leży na tobie idealnie. Pasuje Ci ten odcień szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Minimalistycznie, podoba mi się!


    Jak dbać o torebkę skórzaną, jak ją pielęgnować? :) Zapraszam na nowy, poradnikowy wpis! :)
    http://encore4u.blogspot.com/2015/06/jak-dbac-o-torebke-czesc-pierwsza.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka, super w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka :)
    http://paperlifex33.blogspot.com/2015/06/konkurs-znu.html ZAPRASZAM NA KONKURS ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna sukienka, zwłaszcza dekolt mi się podoba. Niestety równie piękna jak wymagająca. Tylko na taką świetną figurę jak Twoja.

    OdpowiedzUsuń